Якщо не завантажується програма Method Draw то завдання виконуємо Тут
1. Запустити векторний редактор Method Draw онлайн ТУТ.
2. Створити емблему фірми “Планета казок”:
. 1.1. Задати розмір малюнка (меню справа Canvas
, підпункт Sizes
2.2. Задати фон сторінки на власний смак (обрати
, підпункт Sizes
2.2. Задати фон сторінки на власний смак (обрати

у вікні обрати потрібний колір
2.3. Додати фігурку єдинорога (на Панелі інструментів зліва обрати Бібліотеку форм
2.4. Задати колір фону та контуру фігурки (скористатись інструментом
на Панелі інструментів,
- колір зафарбування фігури,
- колір межі).
).
у підменю Nature обрати потрібну фігурку, промалювати її на Робочій області).
2.5. Зробити дублікат (копію) єдинорога (виділити фігуру, клікнувши на ній, скопіювати Ctrl+C, потім вставити Ctrl+V).
2.6. Розташувати другу фігуру справа та розвернути її дзеркально (виділити фігуру, натиснути на верхній правий квадрат
, утримуючи ліву клавішу мишки, потягнути квадратик вліво).
, утримуючи ліву клавішу мишки, потягнути квадратик вліво). 2.7. Розташувати дві фігурки за вказаним зразком.
2.8. Додати зображення планети та розфарбувати на власний смак.
2.9. Розмістити планету між єдинорогами.
2.10. Згрупувати 3 фігури (виділити їх, натиснути праву клавішу мишки, у контекстному меню обрати
). 2.11. Вирівняти фігури по центру по вертикалі та по горизонталі (виділити групу об’єктів, на панелі Path справа скористатись підменю
, натиснути по черзі кнопки
і
).
, натиснути по черзі кнопки
). 2.12. Додати п’ятикутну рамку (Бібліотека форм
, підпункт Flowchart), розфарбувати.
, підпункт Flowchart), розфарбувати. 2.13. Встановити для п’ятикутника розташування на задньому плані (натиснути на фігурі правою клавішею мишки, у контекстному меню
обрати Send Backward ) та розмістити за вказаним зразком.
обрати Send Backward ) та розмістити за вказаним зразком. 2.14. Додати текст “Планета казок” (на Панелі інструментів обрати
, набрати потрібний текст, на панелі Text справа
обрати розмір
та тип шрифту
, жирне чи курсивне накреслення).
обрати розмір
та тип шрифту
, жирне чи курсивне накреслення). 2.15. Розмістити текст за вказаним зразком.
4. Створити малюнок за зразком:
4.1. Створити новий файл (File, New Document, задати розмір файлу 640x480).
4.2. Зобразити вказаний малюнок. Добавити текст -" Прізвище, ім'я та ваш клас"
4.3. Зберегти собі в папку під назвою “nature.svg”.
Надіслати роботу вчителеві за адресою vik171288@gmail.com





Немає коментарів:
Дописати коментар